Registratie formulieren voor activiteiten

Als kernbestuur is het belangrijk dat u onderstaande formulieren tijdig invult en doorstuurt naar de provinciale ledenverantwoordelijke. Deze gegevens zijn nodig voor de registratie van activiteiten ifv onze erkenning, daarnaast zorgt de jaarplanning voor een overzicht die o.a. nodig zijn voor de verzekeringsgeldigheid.

 

De formulieren zijn aangepast ten opzichte van vorig jaar (2020-2021). De nieuwe formulieren zijn vereenvoudigd in gebruik, maar mocht je toch nog problemen ondervinden, stuur dan gerust een mailtje naar info@vosog.be. Geef hierin een beetje uitleg van het probleem dat zich voordoet en voeg er eventueel wat screenshots bij. Zo proberen wij zo snel mogelijk u een antwoord te geven op jouw probleem.

 

Download onderstaand Excel bestand om de gevraagde gegevens in te vullen.

Dit document bevat 3 formulieren in één bestand, maar wel gescheiden per tabblad.

- V02 (Jaarplanning - activiteiten in 2022)

- V03 (Jaarverslag - activiteiten van het voorbij jaar (2021))

- V06 (gegevens kernbestuur voor werkjaar 2021-2022)

 

Alvast bedankt voor het invullen.

Download onderstaand document voor de registratie van uw activiteiten en (kern)bestuursgegevens.

Download
V formulieren 2021 2022.xlsx
Microsoft Excel werkblad 181.5 KB

Contactgegevens provinciale ledenverantwoordelijke:

 

Provincie Antwerpen:

Françoise Renders - francoiserenders@skynet.be / 0497 40 87  86

Francis De Wilde - efdewe@skynet.be / 0475 52 80 42

 

Provincie Oost-Vlaanderen:

Albert De Graeve - albert.de.graeve@telenet.be / 0486 86 71 02

 

Provincie Limburg:

Marc Van Steen - v.s-g.limburg@telenet.be / 0485 02 89 74

 

Provincie Vlaams-Brabant:

Willy Sevenants - willy.sevenants@telenet.be / 016 65 60 88

 

Provincie West-Vlaanderen:

Pierre Decoene - pierre.decoene@telenet.be / 051 31 12 98